Lyxbilar i London (bilder)

Startat av Jacob, 13 januari 2012, 00:22:09 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jacob

Åkte som sagt till London tre gånger i somras, då jag var på språkresa i Hastings.

2011-07-23

Rolls Royce

2011-07-24

Range Rover

Bentley

Rolls Royce

Bentley

Bentley (ber om ursäkt för något suddig bild)

Maserati

2011-07-30

Rolls Royce

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

jocke

Mittbilderna är tagna vid Hydes park ena kortsida gissar jag :-)
Där brukar de stå en bra samling feta bilar.
Jag förändrar era liv med detta inlägg

Möllers

Rolls Royce bilarna gillade jag mest dyraste lyxigaste bilar i världen väl?

Andreas91

Stiliga åk det där - tack för dessa bilder! :) Ja, jag gissar också på att mittenbilderna är tagna vid Hyde Parks östra kortsida. Park Lane poppar upp i mitt huvud, men jag minns inte nu... Mycket hotell och bilaffärer har jag dock minnen av att det finns där. Jag är nästan hundra på att det åtminstone är den gatan som Bentleyn svänger ut på.

Jag blev först lite förvirrad när jag såg bild 1. Jag trodde först att det var en Bentley, men nu har jag läst på lite om bilföretagens respektive bilmodeller! :p

Björn Forslund

Snygga bilder mestadels snygga bilar....men den sista ser ut som att smaklöst hembygge!

Robert T

Citat från: Björn Forslund skrivet 13 januari 2012, 11:31:24 AM
Snygga bilder mestadels snygga bilar....men den sista ser ut som att smaklöst hembygge!

Snacka inte skit om Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé  ;D

Jag tycker den är häftig, så otroligt vräkig och vulgär, bara för att reta upp folk.  8)

Björn Forslund

Citat från: Robert T skrivet 13 januari 2012, 11:59:57 AM
Snacka inte skit om Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé  ;D

Jag tycker den är häftig, så otroligt vräkig och vulgär, bara för att reta upp folk.  8)

Så brutalt fuuuuuuuuul! Grillen ser ut som någon tillbankad del ur ett ventilationssystem och lyktorna ser ut som tomma renslickade kattmatsburkar. Passar bättre i Road Warrior eller någon annan domedagsbaserad film med hembyggen. Min Lier Strada är mycket snyggare! Norrmännen kunde detta med design!  ;D

Erik Tannerbring

Håller med dig Björn! Grillen ser stulen ut från 70-talets Lincoln!

Robert T

Björn Forslund

Citat från: Robert T skrivet 13 januari 2012, 22:18:14 PM
Hmpf, gamla bakåtsträvare!  ;D ;)

Det var bättre förr! Kolla trailern på denna kultrulle, om ni inte sett filmen "The Road Warrior" (Mad Max) med Mel Gibson som ung.

http://www.imdb.com/title/tt0082694/

Visst skulle Rollsen ovan passat in där, med Humungus i baksätet... ;D