Huvudmeny

Jag är kär! (Bilder)

Startat av Tonniiie, 01 januari 2012, 22:39:33 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Tonniiie

Ja! Efter mitt nyårs besök med flickvännen i Göteborg har jag definitivt fastat för en annan sort av kärlek.
Redan tidigare har Astromegorna tillhört favoritbussarna men denna helgen blev det sanningen.

Förutom OmniExpress tillhör nu Även dessa snygga vagnar till mina favoriter.

Nackdelen är väl att flickvännen hade förväntat sig en romantisk nyår som istället blev en massa Astromega-bilder  ;D

Lite bilder här!

Nettbuss 70876 rullar in på Göteborgs Central

ÄVen 70877 rullade förbi hotellet Scandic Crown.

Känns magiskt att stå bredvid denna snygging

70877 igen.

70877 lämnar götet. Destination: Borås

Och återigen 70876 som kom tillbaka från Borås.

Hoppas det uppskattades!

MVH Tonnie

Jacob

MUMS! En Göteborgsresa till sommaren får det bli! ;)

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

Tonniiie

Citat från: Jacob skrivet 01 januari 2012, 22:47:52 PM
MUMS! En Göteborgsresa till sommaren får det bli! ;)

//Jacob

Och påsk till Uppsala för min del :) Kanske tidigare :)

Möllers

Göteborgsresa till sommaren till mig med, tycker bara att dessa bussarna är så läckra  8)

Niclas Rosenius

Citat från: Tonnie skrivet 01 januari 2012, 22:50:23 PM
Och påsk till Uppsala för min del :) Kanske tidigare :)

Ja, du är välkommen upp.

Alltid trevligt med en Astromega, men vänta tills du får se den första TX Astromegan...

//Niclas

Jacob

Citat från: Niclas Rosenius skrivet 02 januari 2012, 00:55:14 AM
..men vänta tills du får se den första TX Astromegan...

...som inte alls är lika snygg ;) enligt mig i alla fall.

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

Björn Forslund

Passa er gossar!
Ni är farligt nära att överskrida linjen där ni blir "kufar" om ni börjar föredra bussar framför era tjejer! :D

CS

Van Hool på linje 100 kommer bli en mer sällsynt syn eftersom 11st kommer byta plats med 11st Beulas på Öckerö när som helst...

Leif D

Med tanke på de bistra minen på din tjej,  så borde du nog fundera på vad du gör.  De kan gå riktigt illa om du inte ser upp.
;-)

Tonniiie

Citat från: Leif D skrivet 02 januari 2012, 09:52:15 AM
Med tanke på de bistra minen på din tjej,  så borde du nog fundera på vad du gör.  De kan gå riktigt illa om du inte ser upp.

Jag menar det på skoj såklart :) Det är två helt olika saker. Det är bara otroligt roligt att j***as med henne eftersom hon inte tycker de är snygga alls, och tycker de ser ut som skolådor.

Tonniiie

Citat från: Niclas Rosenius skrivet 02 januari 2012, 00:55:14 AM
  Ja, du är välkommen upp.

Alltid trevligt med en Astromega, men vänta tills du får se den första TX Astromegan...

//Niclas

Tackar och bockar! Tyvärr är de inte lika snygga som sina företrädare.

Nordlink

Citat från: CS skrivet 02 januari 2012, 09:35:56 AM
Van Hool på linje 100 kommer bli en mer sällsynt syn eftersom 11st kommer byta plats med 11st Beulas på Öckerö när som helst...
Näeeee, detta gillas inte...

Men, väldigt snygga bilder Tonnie! :)

Tonniiie

Citat från: Nordlink skrivet 02 januari 2012, 13:26:46 PM
Näeeee, detta gillas inte...

Men, väldigt snygga bilder Tonnie! :)

Tack dennis! Vad rekommenderas annars för inställningar med en Nikon D5000? ISO, slutartid osv...?

Nordlink

Citat från: Tonnie skrivet 02 januari 2012, 14:03:55 PM
Tack dennis! Vad rekommenderas annars för inställningar med en Nikon D5000? ISO, slutartid osv...?

Det absolut bästa är nog att prova sig fram, det beror helt på vilken tid du fotar, vilket ljus som finns, hur mörkt är det etc. etc.
Du får komma upp till mig, sov ute hos mig på Öckerö också tar vi en heldag och fotar lite runt om i Västtrafikregionen ;)

Jan

Denna snygga Van Hool kommer även synas i Uppland framöver. Enligt Nobinas Access så är de beställda till UL av Nobina.
I branschen i 40 år