Huvudmeny

Nobina 0103 Landskrona.

Startat av Möllers, 31 december 2011, 15:46:16 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

Ni får ha Gott Nytt År här. Ta det lungt när ni ska smäla vid tolv slaget sen så ni inte smäller några fingrar.

Bussmicke

Försök samla lite fler bilder i trådarna. Tycker personligen det varit lite för många enbildstrådar på sistone.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Möllers

admin

Det är inget brott mot Bussnacks regler att bara visa en bild i en tråd. Därmed finns det heller ingen anledning att rikta kritik mot den som gör så.

Möllers

Kan visa fler bilder samma tråd nästa gång inga problem, en som blir nöjd ellerfall.

Jona

Citat från: Bussmicke skrivet 31 december 2011, 15:49:18 PM
Försök samla lite fler bilder i trådarna. Tycker personligen det varit lite för många enbildstrådar på sistone.

Medhåll, jag vill förtydliga, jag riktar ingen kritik till någon nu, och finns inga regler, utan anledningen till jag föreslog i en annan tråd om att ha fler bilder är för att det blir många trådar som trycker ner dom andra för långt.
Jag har t.ex slutat besöka trådar av skribenter som bara visat en bild per tråd nu för att spara tid osv.

Så från min sida är det bara ett förslag och inget tvång.

/Jona
MVH Filosofen Jona

Martin Maltkvist

Citat från: admin skrivet 31 december 2011, 16:39:59 PM
Det är inget brott mot Bussnacks regler att bara visa en bild i en tråd. Därmed finns det heller ingen anledning att rikta kritik mot den som gör så.

Bara för att det inte är ett formellt regelbrott betyder det inte att det är förbjudet att visa fler än en bild per tråd.
Möjligen kan mina trådar innehålla någon bild per styck men jag försöker att lä'gga ut reportage eftersom de flesta bilder trots allt har en koppling till varandra.
Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin