Huvudmeny

swex starliner II

Startat av Jacob, 06 oktober 2007, 22:08:26 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jacob

Vet inte om ni tycker samma som jag, men jag tycker att det skulle vara snyggt med starliner II i swex-lack. det skulle vara kul om swebus express beställde några (har aldrig åkt någon starliner)
Särskrivning är en dödssynd!

Niklas Bygdestam

Citat från: Jajje skrivet 06 oktober 2007, 22:08:26 PM
Vet inte om ni tycker samma som jag, men jag tycker att det skulle vara snyggt med starliner II i swex-lack. det skulle vara kul om swebus express beställde några (har aldrig åkt någon starliner)

Håller med :D
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

Niclas Rosenius

Citat från: Jajje skrivet 06 oktober 2007, 22:08:26 PM

Hej!

Det kommer nog inte att hända att Swebus Express skulle skaffa en buss för ca 4 mille av den typen.
    Visserligen skulle det vara roligt men ska man vara realistisk så kommer det inte att hända. Den busstypen är mer renodlad tursitbuss och inte en Express-buss.

//Niclas

Ante

Citat från: Niclas Rosenius skrivet 06 oktober 2007, 22:21:50 PM

Hej!

Det kommer nog inte att hända att Swebus Express skulle skaffa en buss för ca 4 mille av den typen.
    Visserligen skulle det vara roligt men ska man vara realistisk så kommer det inte att hända. Den busstypen är mer renodlad tursitbuss och inte en Express-buss.

//Niclas

Svenska Neoplan skulle bli glad i allafall ;)

Niclas Rosenius

Citat från: Ante skrivet 06 oktober 2007, 22:23:17 PM
Svenska Neoplan skulle bli glad i allafall ;)

Jo visst skulle dom det, men som sagt det finns ingen ekonomi att ha Star II för Swebus Express.

//Niclas

Niklas Bygdestam

Citat från: Niclas Rosenius skrivet 06 oktober 2007, 22:51:59 PM
   Jo visst skulle dom det, men som sagt det finns ingen ekonomi att ha Star II för Swebus Express.

//Niclas

Men ibland är det tillåtet att få drömma lite :D

I alla fall om man är Neoplanfantast som jag är ;)
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

Jacob

jag säger detsamma, jag älskar neoplaner!  :D
Särskrivning är en dödssynd!