Huvudmeny

Arriva 7176

Startat av Mikey, 10 december 2011, 13:32:58 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mikey

Det blev bara en bild att visa idag. Arriva har nu försett nästan alla nyare vagnar (2010-2011) med reklamhållare vilket de inte haft tidigare, men ännu har man ingen reklam. I mina ögon är det betydligt snyggare utan dem, men man måste väl tjäna pengar...

Daniel T

Mycket trevlig bild med naturen bakom! :D

Affe/Märsta

Härlig bild Mikey, hade det varit en bildgåta ha jag
svarat strax norr om Märsta, järnvägsviadukten vid
Tollsta.

/Affe
Affe Märsta.

Mikey

Tackar så mycket till er! :)

Det stämmer alldeles utmärkt att bilden är tagen vid Tollsta. Till höger ser man betongen som håller upp järnvägsviadukten. Fotografen står på cykelvägen tiotalet meter söder om hpl. Tollsta.

Tommy E

Trevligt säger även jag. Vid första anblicken trodde jag bilden var tagen mycket tidigare under hösten.
Synd med reklamskyltarna, men utan reklamen hade vi väl fått betala ännu mer för biljetterna...
Välkommen att besöka mina hemsidor! :)

Hemsida med bussbilder och fjällbilder: https://tommy.enefalk.se

Mälarötrafikens historia: https://malarobuss.se

Mikey

Citat från: Tommy E skrivet 10 december 2011, 15:47:36 PM
Trevligt säger även jag. Vid första anblicken trodde jag bilden var tagen mycket tidigare under hösten.
Synd med reklamskyltarna, men utan reklamen hade vi väl fått betala ännu mer för biljetterna...

Jag håller med. Det känns verkligen inte som att bilden är tagen 10e december. Och kollar man väderprognosen så ser det inte ut att bli "vintrigare", bara mörkare och blötare den närmsta tiden :(

Fredde

Ja dom inbringar hyfsat mycket...

Ser att man, även på dessa, har justerat höjden på sidomarkeringsljuset för att få plats med hållaren.

Bussfanatikern

Reklamhållarna sparar lacken.

virtual1

Fast reklam på bussarna är iaf jag uppväxt med på 80 och 90-talet, det är ju egentligen på 00-talet som
de vart reklamfria, så är mest förvånad över att man inte kört med reklam på dem på se senaste åren!

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.