JoSe´s Julkalender 2011: Lucka 4

Startat av Jocke Selling, 04 december 2011, 07:48:49 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jocke Selling

Det har redan blivit andra advent. I lucka fyra har jag som motvikt till gårdagen petat in ett gäng av dessa numera sällsynta:

Gårdagens lucka: http://www.omnibuss.se/forum/index.php?topic=49537.0
Nästa dags lucka: http://www.omnibuss.se/forum/index.php?topic=49575.0

//Jocke

Peter Öden

Hej !

Tack för mycket trevliga Maxci-bilder.
På den sista bilden tagen i Gävle syns till vänster bredvid 0606 en fd. "dansk Maxci" !
Kryddstigen är sedan en tid helt tömt på fordon.

Mvh Peter Ö

yngrot

Man tackar och bockar Jocke  denna dag räddad  ;)  och vilken trevlig rast jag fick idag trots busväder.. :D  skönt du inte höll oss på halster längre än så .. ;D  hoppas herr Rosenius oxå är glad idag  ;)
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Jocke Selling

Citat från: yngrot skrivet 04 december 2011, 10:04:08 AM
Man tackar och bockar Jocke  denna dag räddad  ;)  och vilken trevlig rast jag fick idag trots busväder.. :D  skönt du inte höll oss på halster längre än så .. ;D  hoppas herr Rosenius oxå är glad idag  ;)
Det är jag övertygad om att han blir. Han är ju MaxCi fantast innerst inne ( fast kanske inte lika innerst inne som en viss BM  ;D).

yngrot

Ännu bättre om du bara visat linjenr med 4 i idag och sparat de andra till andra dagar exvis linje 5 i morgon ..  ;D
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

ch buss

Vilka underbart ser dem MaxCi.

Dag skicka allt MaxCi till Västerås och Uppsala så bli jag JÄTTE glad.

// Ch buss

Niclas Rosenius

Citat från: yngrot skrivet 04 december 2011, 10:04:08 AM
Citat från: Jocke Selling skrivet 04 december 2011, 10:42:49 AM
Det är jag övertygad om att han blir. Han är ju MaxCi fantast innerst inne ( fast kanske inte lika innerst inne som en viss BM  ;D).

Jodå, mina herrar. Självklart är man MaxCi fantast också. Så det var MaxCimal njutning idag i lucköppningen  ;D

//Niclas