Huvudmeny

Alléplan...

Startat av Bussmicke, 03 december 2011, 10:05:48 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Tommy E

Jaså, du var ute på öarna ändå! Vilka ställen var du på? Trevlig bild för övrigt.
Välkommen att besöka mina hemsidor! :)

Hemsida med bussbilder och fjällbilder: https://tommy.enefalk.se

Mälarötrafikens historia: https://malarobuss.se

Mikael T Nilsson

Fin bild! Av titeln på inlägget att döma trodde jag att du skulle visa någon bild från Trollbäcken...
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Bussmicke

Citat från: Mikael T Nilsson skrivet 03 december 2011, 15:25:20 PM
Fin bild! Av titeln på inlägget att döma trodde jag att du skulle visa någon bild från Trollbäcken...

Ha haa, exakt den kommentaren jag väntade på.. ;)
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Bussmicke

Citat från: Tommy E skrivet 03 december 2011, 15:01:35 PM
Jaså, du var ute på öarna ändå! Vilka ställen var du på? Trevlig bild för övrigt.

Skulle ju ut på öarna för att fota en runsten vid Skytteholm, då en viss buss inte fanns kvar blev besöket avsevärt kortare.
//Bussmicke.

Mikael T Nilsson

Citat från: Bussmicke skrivet 03 december 2011, 17:02:15 PM
Ha haa, exakt den kommentaren jag väntade på.. ;)

Ha ha. ;)
Kom just på att hållplats "Alléplan" i Tyresö bytte för många år sedan namn till "Trollbäckens centrum".
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.