Huvudmeny

Gul birkabuss

Startat av CD, 27 november 2011, 10:42:15 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

CD

Walter

Till utökningen av skånexpressen i
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Walter

Blev fel i mitt tidigare inlägg. Express 5 ska få utökad trafik vid tidtabellskiftet. Kan ju dock också rulla på annan linje.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Anders Lundén

Om bussarna (Veolia 2325-26) på bilden ska rulla på Skåneexpress så måste det nog bli på Skåneexpress 5T mellan Torsby - Värmlandsskogarna :-)

Walter

Citat från: Anders Lundén skrivet 27 november 2011, 16:14:30 PM
Om bussarna (Veolia 2325-26) på bilden ska rulla på Skåneexpress så måste det nog bli på Skåneexpress 5T mellan Torsby - Värmlandsskogarna :-)

Tja bilden är tagen på depån i Lund och på min dator är bussen Skånegul utan att ha fått pilarna påklistrade, men visst kan de vara Värmland istället.

bjornm

Men är dom inte lite korta?

virtual1

Citat från: Walter skrivet 28 november 2011, 08:58:49 AM
Tja bilden är tagen på depån i Lund och på min dator är bussen Skånegul utan att ha fått pilarna påklistrade, men visst kan de vara Värmland istället.

Kolla på bussen bakom, den är skånegul, den här är mer upplandsgul (även om Veolia nu inte råkar köra i Uppland) -
så Torsby kanske kan vara en gissning?

Fredde

Registreringsnummer:UZX801

Ägare/Brukare
Namn:VEOLIA TRANSPORT SVERIGE AB

Förvärvsdatum:2011-11-21

Bussföraren

Du behöver inte gissa

Bussen/arna ska till Torsby :-)