Huvudmeny

Keolis 7500

Startat av Bussmicke, 19 november 2011, 16:56:48 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

Så var den äntligen på bild, nu är hela fd. Jönköpingsserien till Stockholm komplett. Det har varit lite trögt att få tag i dessa fd. Arrivor men efter en tid så kändes det att man fått igång bussarna så att de syntes mer..

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Andreas91

Då får man väl ta och gratulera! :) Jag håller med dig - jag upplevde det också som att jönköpingsbussarna inte var ute så mycket. De senaste två veckorna har jag skymtat dem en del, däribland 7500 i Ruddammen för en vecka sen. :)

Carl Eric

Fin bild! Dock lite ovant då jag hittils har förknippat 75xx med boggi och 74xx med kort...

Placeringen är tydligen Söderhallen?!
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Fredrik Klint

Snyggt! Grattis till fångsten  :).

Bussmicke

Tack, saknade 4 av dessa tills igår.
7498 sprang jag på på Skeppsbron, 7494 vid Kungsträdgården, 7497 Regeringsgatan/Hamngatan och 7500 på Sergels torg.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.