Invigning av linje 2 i Ringdansen, Norrköping

Startat av Bussmicke, 21 oktober 2011, 14:21:29 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

11:32 invigdes spårvägen Till Kvarnberget, dessvärre körde man ju åt fel håll...

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Bussmicke

//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Christer K

Citat från: Bussmicke skrivet 21 oktober 2011, 14:21:29 PM
11:32 invigdes spårvägen Till Kvarnberget, dessvärre körde man ju åt fel håll...

En fundering bara, fel håll! Ska inte dörrarna vara mot plattformen, eller vad är det som blir fel?

/ Christer K
Började med buss april 1976 Örebro Trafik AB, AB Omnibus, Göteborgs Spårvägar, Linjebuss, Swebus Express, Swebus, ETT Trafik AB, Närkebuss, Flexima (körde åt Eurolines),Ragn-Sells AB. Bus4you mars 2020.

Cyklisten

Ska de ta bort vändslingan vid Trumpetaregatan eller får den ligga kvar?

JDS

Citat från: Christer K skrivet 21 oktober 2011, 19:48:03 PM
En fundering bara, fel håll! Ska inte dörrarna vara mot plattformen, eller vad är det som blir fel?

/ Christer K

Micke utgår från att invigningens syfte är att fira att det nu blir möjligt för utsocknes att åka spårvagn till Ringdansen, därför tycker han att invigningståget borde ha gått i den riktningen.    ;D

Bussmicke

//Bussmicke.

Christer K

Citat från: JDS skrivet 22 oktober 2011, 01:16:39 AM
Micke utgår från att invigningens syfte är att fira att det nu blir möjligt för utsocknes att åka spårvagn till Ringdansen, därför tycker han att invigningståget borde ha gått i den riktningen.    ;D
Vadå utsocknes är vi inte i Norrköping känner inte till stan, men spårvagnar brukar gå i tätort.

Finns det någon linje karta?
/ Christer
Började med buss april 1976 Örebro Trafik AB, AB Omnibus, Göteborgs Spårvägar, Linjebuss, Swebus Express, Swebus, ETT Trafik AB, Närkebuss, Flexima (körde åt Eurolines),Ragn-Sells AB. Bus4you mars 2020.

Bussmicke

//Bussmicke.