Huvudmeny

Bussnack som APP

Startat av Jona, 19 oktober 2011, 23:27:49 PM

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

bjorn_k

Citat från: Björn Ax skrivet 01 november 2011, 22:20:48 PM
Håller på att titta på detta och får se vad som orsakar detta.

Ingen aning då jag inte använder safari, dock är tapatalk mindre trafikintensivt om man nu har ett mobilabb utan fri surf.
Förtydligar med att tillägga att vanliga forat även känns snabbare i t ex Opera. Alltså att tapatalk laddar långsammare än forat i mobilens webläsare...

the0fiskis

Citat från: bjorn_k skrivet 01 november 2011, 23:19:23 PM
Förtydligar med att tillägga att vanliga forat även känns snabbare i t ex Opera. Alltså att tapatalk laddar långsammare än forat i mobilens webläsare...
jag upplever tvärt om att taptalk är snabbare i 9 fall av 10

sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)

bjorn_k

Varför är det så att appen säger att det finns "new" på vissa tavlor, trots att man har tryckt på "mark as read" på alla ställen det går... Ruskigt irriterande...

Bussmicke

Markerade de jag ville ha som favoriter och vips dräller det in e-post om ny ämnen och så. Är inte det minsta intresserad av det. Räcker man går in o ser vad som är nytt.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Björn Forslund

Citat från: Bussmicke skrivet 03 november 2011, 00:27:04 AM
Markerade de jag ville ha som favoriter och vips dräller det in e-post om ny ämnen och så. Är inte det minsta intresserad av det. Räcker man går in o ser vad som är nytt.

Jag får då ingen e-post? Har en lista med några fora jag kan välja mellan, men i övrigt händer inget.

Bussmicke

Valde så de syns som favoriter i programmet, kanske det som genererar e-poeten
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.