Keolis 4438 flyttad från Ösmo till Norrort/Täby

Startat av Mikael T Nilsson, 14 september 2011, 16:47:19 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mikael T Nilsson

Keolis 4438 dök upp i Täbytrafiken i eftermiddags. Jag hade ingen notering sedan tidigare att denna vagn var flyttad från Ösmo  till Täby/Norrort. Har fler Volvo B10BLE/Säffle i 44xx-serien nyligen omplacerats till Täby?

Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

BadTab

4436, 4437 och 4438 är flyttade.. är osäker på 4439, men har för mig att den är kvar i Ösmo!

Bussmicke

Vet inte om jag missat det men vad har ersatt dessa 44xx i Ösmo?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Nico

Bl.a. vissa 46-vagnar. Råsta vart väl av med 4612-4618 som spreds på södra sidan om jag inte sett helt galet. Bl.a. sprang jag på just 4612 i Estögaraget i Nynäs häromnatten.
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

Mikael T Nilsson

Tack för era uppgifter. Jag har nu även sett 4436 i Norrortstrafiken. Denna vagn placerades ju ursprungligen i Täby men flyttades senare till Ösmo.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Jonas Strömblad

Jag kidnappar tråden lite och frågar om diesel-Omnin 6028 som jag såg på 516/526 imorse. Tillfälligt inhopp eller flyytad till Råsta?
/J

Mikael T Nilsson

Citat från: Jonas Strömblad skrivet 15 september 2011, 16:53:05 PM
Jag kidnappar tråden lite och frågar om diesel-Omnin 6028 som jag såg på 516/526 imorse. Tillfälligt inhopp eller flyytad till Råsta?
/J

Hej,

Jag har en notering om att 6027-28 ska vara flyttade från Norrort/Täby till Råsta.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Jonas Strömblad