Huvudmeny

Keolis Härryda

Startat av Bussmicke, 07 september 2011, 20:57:11 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

Några frågor inför Keolissemester.

Vilka linjer var det nu man körde?
Hålls de Härrydabeställda bussarna åtskilda från Mölndals bussar eller blandas de hej vilt trafikområdena sina emellan?

Undrar lite då jag Funderar på om jag ska börja i Mölndal eller Mölnlycke på morgonen.
Detta gäller på tisdag om två veckor.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Jonas Gustafsson

Linje 601, 605 och 606.
(604 finns ej längre, den har blivit en gren av Grön Express.)
Bussarna verkar fortfarande blandas.
//Jonas G
Gymnasielärare av årgång -71 som gillat bussar sedan barnsben men också har flera andra intressen, t. ex. att spela & sjunga.

Bussmicke

Okej, Tisdag morgon om knappt 2 veckor, Börjar i Mölndal fram till runt 8, sedan till Mölnlycke
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Rikard

De försöker köra så mycket som möjligt nu med de nyaste i Härryda men i och med att 751 även är inblandad så blir det en del turer där oxå med de nya. Keolis får böta när det inte går rätt buss på linjerna nu.
Rikard.

Bussmicke

Låter bra det, börjar med Mölnlycke och fortsätter sedan till Mölndal lagom till skolbussarna kommer.
//Bussmicke.