Huvudmeny

Norrtälje Stadsbuss

Startat av Bussmicke, 21 augusti 2011, 13:24:25 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Carl Eric

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Mikael Ringmarck

Citat från: calken skrivet 21 augusti 2011, 14:47:34 PM
651, är det inte den som går till garaget?

Jajamen! Norrtälje busstation - Vårgatan och vice versa. På bilden ankommen från Vårgatan.

mushkot

Fint som alltid micke! Dina bilder uppskattas nog av alla här, även fast du kanske inte får så många kommentarer.  :)

Andreas91

Kul att du fick en bild på 650, som väl var numret för alla stadsbusslinjerna i Norrtälje en gång i tiden. Dagens 650 skall ju även snart läggas ner och ersättas av 657.

Bussmicke

Citat från: mushkot skrivet 21 augusti 2011, 16:37:52 PM
Fint som alltid micke! Dina bilder uppskattas nog av alla här, även fast du kanske inte får så många kommentarer.  :)

Tack, gör inte så mycket. Jag vet att många uppskattar mina bilder.
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Mikael Ringmarck

Översta bilden är klockren, två bussar och två linjer man kört! Tack för den  ;D

Bussmicke

Ja bussarna står ju i nummerordning...
//Bussmicke.