var redo, altid redo! wsj 2011 bilder

Startat av the0fiskis, 08 augusti 2011, 15:32:45 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

the0fiskis

transfer bussar till lägret från tåget

syns lite dåligt men hela bussen blev fylld, hela mitten delen(barnvangs pakeringen och säterna på "andra sidan" blev fyllt till bredden och höjden även mittengången, jag satt vid pakningen(syns på bilden närmast linsen) (en kompis tog bilden)

på väg hem lastar ur bussen (lika full av saker) på väg till tåget sen
kl var 05:43 och vi gick upp 4:15 och la hoss (vi som ville) typ 12 under nästan bar himel) '

mer bilder finns https://picasaweb.google.com/ebubbis/WorldScoutJamboree2011Sweden#

Carl Eric

Ja helt perfekt fungerade det inte under lägret. Tydligen så hade man räknat fel på antalet bussar som beställdes från Bergkvara vilket ställde till det. Sedan så var inte heller det enklaste att få in 40 pers. plus mycket packning i en stadsbuss, men med lite vilja och några lagbrott så gick det också...
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Andreas91

Där kan man snacka om fullpackade bussar!  :o Kikade även lite i albumet - snacka om loads of people! ;D Såg en del i tidningen om folk som hade rapporterats försvunna - vet du om de lyckades komma hem?