Huvudmeny

Småbilar

Startat av Joakim Wahlberg, 20 juli 2011, 23:31:20 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Joakim Wahlberg

Eller va... Är inte Lill-Ahl, Ahlgrens bilar fast ÄNNU mindre?!  ;D :P (förlåt för min mycket tråkiga humor)

Nobina 7225 på linje 787 ut till Enhörna (Enhörna har tre ändhållplatser; Ekeby (Lillängsvägen), Lill-Ahl och Överenhörna k:a).

Hoppas den enkla vardagsbilden uppskattades, (och föööörlåt för att det är en SL-buss, men vi har inge intressantare, bara skolbussar som inte går längre här ute...)
//Jocke :)
Ursprungligen Södertäljebo, numer i Västerås, som är kollektivtrafikintresserad, med störst inriktning på järnväg och spårvägar. Är tågvärd till vardags.

Besök gärna min hemsida, jowahlen.se! :)

Carl Eric

Tack för denna fina miljöbild! Gör absolut ingenting att bussen råkar vara röd, den som inte bryr sig behöver inte läsa eller ännu mindre kommentera. Det bidrar bara till dålig stämning när det klagas på bilder som föreställer SL-bilder. Det står ingenstans i reglerna att man inte får fotografera eller publicera SL-bussar!
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

the0fiskis

Citat från: calken skrivet 21 juli 2011, 07:35:18 AM
Tack för denna fina miljöbild! Gör absolut ingenting att bussen råkar vara röd, den som inte bryr sig behöver inte läsa eller ännu mindre kommentera. Det bidrar bara till dålig stämning när det klagas på bilder som föreställer SL-bilder. Det står ingenstans i reglerna att man inte får fotografera eller publicera SL-bussar!
ne men ett par tycker det är för många sl bilder (tycker inte jag) ::)

snygg mijöbild