Bilder från Ösmo...

Startat av Patrik, 29 september 2007, 12:41:18 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Patrik

Några fler bilder finns på hemsidan!

Skalman

Patrik

kristoffer

Skit trevligt med lite Ösmo bilder ju  ;D ;D
/ Kricke

MGA

Alla bilder mycket bra.
Nya 5761 blev en riktigt fin bild och skylt skåpet gör sig väldigt bra på denna vagn.
///
MGA

bjalle

Kristian

Grymma bilder, wunderschön! :) Lahtibussarna är riktigt vackra skapelser, men det är ett h-lvete att möta dem i kurvorna här.

Föraren av Kerstinsbussen på den nedersta bilden körde mig ibland till och från skolan i Fagervik när jag gick där i lågstadiet :D Roligt att återse ett bekant ansikte. Jag minns inte vad han heter, men bussen han körde (Kerstins Taxi 28) kallades alltid för "Leffes buss" så... ::)

//Kristian

kristoffer

Citat från: Kristian skrivet 29 september 2007, 22:56:44 PM
Grymma bilder, wunderschön! :) Lahtibussarna är riktigt vackra skapelser, men det är ett h-lvete att möta dem i kurvorna här.

Föraren av Kerstinsbussen på den nedersta bilden körde mig ibland till och från skolan i Fagervik när jag gick där i lågstadiet :D Roligt att återse ett bekant ansikte. Jag minns inte vad han heter, men bussen han körde (Kerstins Taxi 28) kallades alltid för "Leffes buss" så... ::)

//Kristian

Nja de har gått ganska bra i kurvorna här tycker jag, åker ju Lahti dagligen  ;D
/ Kricke

homer

Citat från: MGA skrivet 29 september 2007, 14:51:28 PM
Alla bilder mycket bra.
Nya 5761 blev en riktigt fin bild och skylt skåpet gör sig väldigt bra på denna vagn.
///
MGA
Håller inte med dig, man ser klart å tydligt vilken typ av skylt som syns bäst!

Sundås

Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se