Huvudmeny

Lund del 2 - 2011 Juli.

Startat av Möllers, 12 juli 2011, 21:33:12 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

the0fiskis

INTE snyggt med gallret/luckan under EB.

Walter

När var du i Lund? Jag borde sett dig då jag passerade när Polisbilen och Nobina 0169 stod på samma ställe som på dina bilder. Letade men kunde inte se bilen på bilderna.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Walter

Nästa gång får du hoppas på att Lysekils nya 2188 och 2189 visar sig i Lund när du är på plats.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Möllers

Vilken bil mennar du polisbilen?

Jacob

Citat från: the0fiskis skrivet 12 juli 2011, 21:34:55 PM
INTE snyggt med gallret/luckan under EB.

Det är galler för motorn, som sitter där. Volvo har nog försökt att dölja det så gott det går. Tycker det ser helt okej ut.

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

the0fiskis

Citat från: Jacob A skrivet 13 juli 2011, 15:01:33 PM
Det är galler för motorn, som sitter där. Volvo har nog försökt att dölja det så gott det går. Tycker det ser helt okej ut.

//Jacob
desningen är helt okej men det jag stör mig på att den siticker ut  neråt

Dexter

Citat

//Jacob
Citat

Det ser ut att ha löst det på ett snyggare sätt på Skånexpressens motsvarande buss.

Lusan

Citat från: Jacob A skrivet 13 juli 2011, 15:01:33 PM
Det är galler för motorn, som sitter där. Volvo har nog försökt att dölja det så gott det går. Tycker det ser helt okej ut. //Jacob

Vilken motor?