Huvudmeny

Veolia 3227-3229?

Startat av virtual1, 10 juli 2011, 21:33:44 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

virtual1

Kollar man på SBH så ses det som att de skulle vara Irisbussar, men de enda Irisbussar som Veolia har är väl i Eslöv nu? (Eller har jag missat några???) - och de i Eslöv heter 3236-3241 - så vad är 3227-3229 för bussar?

Cyklisten

Kan vara de i Trelleborg?

virtual1

Möllers

nån Irisbuss med i trelleborg.

Möllers

Bra jag som har inte lyckad fånga den på bild än Irisbussen där?

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Cyklisten

3227 hittar jag inte heller på mina bilder, och när jag var där sist för någon vecka sen så såg jag inga Citelisar alls, man hade Volvo 7700 inlånade från Malmö...

virtual1

Citat från: Cyklisten skrivet 11 juli 2011, 09:28:22 AM
3227 hittar jag inte heller på mina bilder, och när jag var där sist för någon vecka sen så såg jag inga Citelisar alls, man hade Volvo 7700 inlånade från Malmö...

Alla dessa står reggade på Veolia Malmö, men det kanske resten av Trelleborgsbussarna gör med?? - verkar vara hyfsat ljusskygga rackare då IAF...

Walter

Citat från: virtual1 skrivet 11 juli 2011, 09:57:42 AM
Alla dessa står reggade på Veolia Malmö, men det kanske resten av Trelleborgsbussarna gör med?? - verkar vara hyfsat ljusskygga rackare då IAF...

Alla Veolias Trelleborgare är reggade på Malmö, gäller även Solaris. Ett tips när det gäller Citelis är depån i Malmö...
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Cyklisten

Citat från: Walter skrivet 11 juli 2011, 11:50:53 AM
Alla Veolias Trelleborgare är reggade på Malmö, gäller även Solaris. Ett tips när det gäller Citelis är depån i Malmö...

Ska åka tåg till Malmö om en halvtimme, så det är bara att hålla koll i Arlöv. Men vad skulle de göra där?

Walter

Citat från: Cyklisten skrivet 11 juli 2011, 12:22:04 PM
Ska åka tåg till Malmö om en halvtimme, så det är bara att hålla koll i Arlöv. Men vad skulle de göra där?

Har sett de från tåget ett antal gånger.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Cyklisten

Idag fanns de inte där, eller så såg jag dåligt