Finn ett fel (bild) - NU MED SVAR

Startat av Jacob, 05 juli 2011, 03:02:55 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

bisquit

Citat från: Jacob A skrivet 05 juli 2011, 03:02:55 AM
som rubriken säger...

//Jacob

Kan det vara så enkelt att bussens framdörr inte är öppen. Samt att vänster dimjus fram är släkt! Medans höger lyser!

Niclas Rosenius

Citat från: bisquit skrivet 05 juli 2011, 20:22:40 PM
Kan det vara så enkelt att bussens framdörr inte är öppen. Samt att vänster dimjus fram är släkt! Medans höger lyser!

Det är höger blinkers som är tänd, skulle dimljuset va tänt så skulle det verkligen synas  ;D

//Niclas

Jacob

Då var det dags att berätta svaret. Bifogar både originalbilden och den paint-redigerade så ni får se skillnaden. Titta i mitten av fronten!

Original

Paint-redigerad

Ser ni felet? ;)

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

Möllers

Nu ser jag tog lite tid hitta felet bara  :D

DEB

Nu får du allt ta och berätta, ser ingen skillnad! ???
Vill du se fler bussbilder? Gör då ett besök på min hemsida med i huvudsak SL-bussar som motiv:

http://debfoto.com/

Möllers

Kolla på MAN märket sen kolla lite upp sen ser du det.

Carl Eric

Citat från: Jacob A skrivet 05 juli 2011, 22:43:19 PM

Ser ni felet? ;)

//Jacob

Jag sa ju att ingen skulle se felet...! ;)
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Jacob

För de som inte ser felet så kan jag tala om att det är "snibben" ovannför MAN-märket i fronten, som är borttaget på den felaktiga bilden.

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

HJP

Citat från: Jacob A skrivet 05 juli 2011, 22:43:19 PM
Då var det dags att berätta svaret. Bifogar både originalbilden och den paint-redigerade så ni får se skillnaden. Titta i mitten av fronten!

Original

Paint-redigerad

Ser ni felet? ;)

//Jacob
Den självklara frågan inställer sig:
"Voffö gör man på detta viset?"  ???

HJP

Mats Karlsson

Citat från: Jacob A skrivet 06 juli 2011, 12:31:45 PM
För de som inte ser felet så kan jag tala om att det är "snibben" ovannför MAN-märket i fronten, som är borttaget på den felaktiga bilden.

//Jacob
Bussen är mycket snyggare utan snibb! Jag hoppas att MAN tar till sig Din övermålning.