Info om Keolis depå i Grisslinge

Startat av Carl Eric, 13 juni 2011, 22:07:11 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Carl Eric

Hej!

I denna tråd diskuteras det om depån i Grisslinge, och idag så kom det information på Keolis hemsida som bekräftar den saken.

Grisslinge
Grisslingedepån planeras för att bli en "Blå" depå". Flertalet av bussarna på linje 474 planeras att utgå från Grisslinge. Alla Grisslingetjänster börjar och slutar i/vid Grisslinge

Dock så ges ingen information om hur många bussar som skall placeras där!

MVH Calken
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Ted Selander

Citat från: calken skrivet 13 juni 2011, 22:07:11 PM
---
Dock så ges ingen information om hur många bussar som skall placeras där!
MVH Calken

Preliminärt 17 dimbussar plus reserver.

/Ted

homer

haha, blir populärt att köra där *not* linjerent på 474 samt att bussarna som rullar hela dagarna inte kan städas på natten :-X :-X :-X :-X :-X

jocke

Jag gillade adressen man skulle kontakta dom på.

Keolis, c/o Nobina

Ja jag vet att det är därför att nobina fortfarande har garagen. Men de ser komiskt ut :D
Jag förändrar era liv med detta inlägg

Karsten

Citat från: homer skrivet 13 juni 2011, 23:45:00 PM
haha, blir populärt att köra där *not* linjerent på 474 samt att bussarna som rullar hela dagarna inte kan städas på natten :-X :-X :-X :-X :-X

Kan de inte köras till Mölnvik för tvätt och tank?

Marc

Eller kopplas med en 471a så den hamnar i Orminge och tomtur till BNGA (Björknäs) för tank? Skulle dessutom skapa lite variation!

Andy

haha, blir populärt att köra där *not* linjerent på 474