Bästa telefonen hittills

Startat av Martin Maltkvist, 09 juni 2011, 23:22:06 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Martin Maltkvist

Den svarta köpte jag av en kompis men var inte nöjd så det blev en i rött, den till höger.
Så nöjd över denna modell är jag och har sedan några månader tillbaka ett tredje exemplar, även den i rött.
Sony Ericssons modell W995 är i mitt tycke en av de bästa mobiler som tillverkats och ni ska nu få veta varför.
Telefonen är stabilt byggt med en bra avvägning mellan musikspelare och kamera, skärmen är stor och lättläslig samt att knapparna är behagliga att skriva med. Vidare har den allt jag behöver i form av ett gpsprogram, väldisponerad filhanterare samt diverse nyttoprogram och möligheten att st'lla in ljud och signaler efter eget tycke och smak.

Pekskärmar i all ära men bäst skrivkänsla får jag med fysiska knappar och så går det fortare, mycket tack vare Sony Ericssons intelligenta ordbok.
Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin

Jacob

Har själv en sån,, i svart, visst det är en bra mobil med bra funktioner, men min är det fel på. Har alltid otur med mina elektronikprodukter :( Varje gång man laddar den blinkar det "Varning! Laddningsfel, avbryt laddningen!", sen blir SIM-kortet inaktivt lite nu och då, och ibland är batteriet inte i bästa form.. Sk lämna in den snart iaf, hoppas den blir bättre då :)

Och ja, KNAPPAR!! :D hatar touch :P

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!