Lyxkryssare, men knappast lyxbuss...

Startat av Robert Brink, 09 juni 2011, 19:12:54 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Robert Brink

CitatJag tror att de flesta utom de mest inbitna nördarna skiter lite i vad det är för buss - det viktiga är inte bussen i sig utan att de kommer dit de ska.

Då undrar jag om du kört transfer eller sightseeing för kryssningsfartygen??? Det ställs ganska höga krav, och gnälls väldigt fort om något är galet, tex saknaden av AC, eller rena säten!!!
I detta fall, tror jag föraren räddade ryktet!!! :) Det lilla jag såg av honom, så visade han ett glatt humör och tog hand om sina gäster! :)

//R

Buzz

Håller med om att bussarna inte ger ett så gott intryck om Stockholm. Detta med tanke på att vi är ett rikt i-land. Då borde man kunna visa upp bättre, men då borde faktiskt Hela vagnparken vara modern och felfri.

Kanske bättre att turisterna får våra pärlor och Stockholmarna får skitbussarna. ;)
Nä, det vore en skymf mot resenärerna, dvs Stockholmarna.
Bäst att turisterna får bottenskrapet. =)
Yes?

TageK

Strömma Buss 560 får köra i innerstaden då den inte drivs med diesel. Kör på Ecopar som är ett godkänt miljöbränsle. Flera andra bolag använder samma drivmedel.

Jacob

Vi får vara glada att registreringen och fordonsklassen inte stämmer överens  ;)

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!