Soliga nationaldagsbilder med flaggan i topp.

Startat av MartinMartin, 06 juni 2011, 19:53:44 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MartinMartin

Keolis 5174, S:t Eriksgatan

Keolis 5174, Östra Brobänken, Skeppsholmen

Keolis 5107, Norrbackagatan, Karlbergs Station

Keolis 5107, Norrbackagatan, Karlbergs Station

Keolis 5107, Karlavägen

Keolis 5107, Karlavägen

Carl Eric

Citat från: MartinMartin skrivet 06 juni 2011, 19:53:44 PM

Keolis 5174, Östra Brobänken, Skeppsholmen

Trevligt att du fick köra en av de mysigaste linjerna! (Min åsikt!) Synd bara att du fick en så tråkigt buss! ::)
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

MartinMartin

Citat från: calken skrivet 06 juni 2011, 20:57:58 PM
Trevligt att du fick köra en av de mysigaste linjerna! (Min åsikt!) Synd bara att du fick en så tråkigt buss! ::)

Jodå, den är helt okej. Men 53:an ligger bland mina favoriter. Gillar i och för sig 52:an också av nån anledning.
Hur som helst så måste Jag säga att det är trevligare med dom röda linjer än med dom blå.

Carl Eric

Citat från: MartinMartin skrivet 06 juni 2011, 21:48:34 PM
Jodå, den är helt okej. Men 53:an ligger bland mina favoriter. Gillar i och för sig 52:an också av nån anledning.
Hur som helst så måste Jag säga att det är trevligare med dom röda linjer än med dom blå.

Instämmer till 100 % på den sista punkten! Det skall vara röda bussar!
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Optimal