SL Högdalshallen sommaren 1975, skrotområdet...(Del 4 av 7)

Startat av Leif Spångberg, 29 maj 2011, 10:40:32 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Leif Spångberg

En hel del bilder fanns, varför jag delat upp det i portioner, för att inte belasta vare sig er, mig eller servern.

Kommentarer mottages gärna. I vanlig ordning är jag inte så duktig på vagntyper, data/datum etc...

Ni får ursäkta om det skulle bli dubletter visade, men nu blir det lite svårt att hålla ordning på allt...

Fredrik Klint

Citat från: Leif Spångberg skrivet 29 maj 2011, 10:40:32 AM
En hel del bilder fanns, varför jag delat upp det i portioner, för att inte belasta vare sig er, mig eller servern.

Kommentarer mottages gärna. I vanlig ordning är jag inte så duktig på vagntyper, data/datum etc...

Ni får ursäkta om det skulle bli dubletter visade, men nu blir det lite svårt att hålla ordning på allt...

Här ser vi lastbilen i bakgrunden (bredvid H24 5487), som skymtade på annan bild i första tråden. Du hade rätt Björn, Volvon tillhörde tydligen SL.
H65A 6191 verkar ha varit med om en riktigt smäll! Är den orange eller röd?

Mikael T Nilsson

Citat från: Leif Spångberg skrivet 29 maj 2011, 10:40:32 AM

Tack för alla härliga nostalgibilder! Men jag blev förvånad över att se denna H32:a, vagn 4073. Slopades den så tidigt, inte ens tio år gammal?
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Björn Forslund

Mikael T Nilsson

Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.