Relativt nya järnvägsfordon på relativt nya bilder.

Startat av Muk, 19 maj 2011, 20:09:06 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

1896

Carl Eric

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

swedebear

Är X62:an fortfarande i Västerås och testkör?

Muk

Citat från: swedebear skrivet 19 maj 2011, 21:16:11 PM

Bilden är tagen i Enköping idag, så det antar jag.

Bussmicke

Lyckos dig som fick X62 på bild, visste inte det var nån i området o körde.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Rojje

Citat från: swedebear skrivet 19 maj 2011, 21:16:11 PM

Senast jag såg den var i Hagalund i torsdags och fredags.

//Rojje

Andreas91

Citat från: Rojje skrivet 28 maj 2011, 12:40:38 PM
Senast jag såg den var i Hagalund i torsdags och fredags.

//Rojje
I onsdags, samt igår, så var även jag runt Hagalund, men då såg jag den inte iaf. :P Men iofs, den stod kanske undanparkerad inomhus eller så.

Fina bilder, Muk! Är lite småbitter att det skall vara så svårt, för min personliga del, att tajma in en av X55:orna när de är ute och övningskörs. Såg en i Hagalund igår, men den verkade stå på ett spår antingen skyddat bakom hus eller alltför långt bort för att jag skulle kunna ta en någorlunda bra bild på tåget...

Rojje

Citat från: Andreas91 skrivet 28 maj 2011, 14:56:19 PM
I onsdags, samt igår, så var även jag runt Hagalund, men då såg jag den inte iaf. :P Men iofs, den stod kanske undanparkerad inomhus eller så.

Den stod på spår nio utanför gamla vagnhallen. Nu när markan (restaurangen) brunnit ner kanske den går att skymta från pendeln.