Linköping 18 maj - del 2 av 2

Startat av Peppen, 18 maj 2011, 16:06:26 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Peppen

Vid VTI Statens Väg och Trafikforskningsinstitut i Mjärdevi stod Orusttrafikens gamla NRB516 uppställd

På bussgatan mellan Mjärdevi och Garnisonen försökte jag mig på ett par miljöbilder med tveksamt resultat...

På Brokindsleden gav jag "miljöbilderna" en ny chans, men resultaten blev inte speciellt bra. Tror min gamla lågprisdigitalkamera kommer bytas ut relativt snart, och fotografen själv behöver nog mera träning också...

Veolia 3501 ATD121 på Brokindsleden

Veolia 3222 CBR155 på Brokindsleden

Veolia 6142 EFP263 på Brokindsleden

Veolia 6149 CHC880 på Brokindsleden

swedebear

Den lackeringen som Veolia har där är mycket snyggare än den som är i Övik tycker jag, iaf den vita som finns här

Ersa

Citat från: swedebear skrivet 18 maj 2011, 16:12:58 PM
Den lackeringen som Veolia har där är mycket snyggare än den som är i Övik tycker jag, iaf den vita som finns här

Det är Östgötatrafiken kräver att alla företag som kör åt dem har denna lack. Den har således inget med enbart Veolia att göra.

swedebear

Citat från: Ersa skrivet 18 maj 2011, 16:24:13 PM
Det är Östgötatrafiken kräver att alla företag som kör åt dem har denna lack. Den har således inget med enbart Veolia att göra.

Naturligtvis, tänkte inte så långt men oavsett så är Veolias lack på de vita här i Övik inte snygg