Bilder från Uddevalla..

Startat av Bussmicke, 24 september 2007, 21:23:54 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

yngrot

Synnerlig blandning av vagnar hos Uddevalla omnibuss. Fina bilder. Snygg front på Vestkarossen med destinationsskylten.
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Jonas Gustafsson

Citat från: yngrot skrivet 24 september 2007, 22:12:50 PM
Synnerlig blandning av vagnar hos Uddevalla omnibuss. Fina bilder. Snygg front på Vestkarossen med destinationsskylten.

Kul att få se de nya bussarna i Uddevalla!
Har inte hunnit ta mig dit själv än.
Som vanligt vad gäller Bussmicke (i synnerhet efter EOS 1D-investeringen) jättesnygga bilder. Särskilt de mellan bussterminalen och Bohusläns museum, med de höstvackra träden.

//Jonas G
Gymnasielärare av årgång -71 som gillat bussar sedan barnsben men också har flera andra intressen, t. ex. att spela & sjunga.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Anders Lundén

Mycket trevligt reportage!
// Anders

Johan B

Instämmer med föregående talare. Trevligt att det inte bara blev lågentrévagnar.