På SL Linje 153 mot Bredäng i eftermiddags...[1 SL-bild]

Startat av Kvarne, 24 september 2007, 18:52:46 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Kvarne

...Handen-körning eller inlånat till Söderort....? Kände inte igen föraren.... :)
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

BadTab

Är en förfogandevagn va? Vet vem föraren är, men jag låter bli att skriva det pga Personuppgiftslagen, eller vad den nu heter..

OSkar000

Citat från: BadTab skrivet 24 september 2007, 19:58:16 PM
Är en förfogandevagn va? Vet vem föraren är, men jag låter bli att skriva det pga Personuppgiftslagen, eller vad den nu heter..

PUL är ändrad så det är fritt fram att skriva såvida det inte är i ett kränkande samband. Vem som är föraren av en buss kan knappast anses vara ett kränkande samband... såvida det inte är en genuin scania-hatar i en scania möjligen. ;)

Karsten

Citat från: OSkar000 skrivet 24 september 2007, 21:17:08 PM
PUL är ändrad så det är fritt fram att skriva såvida det inte är i ett kränkande samband. Vem som är föraren av en buss kan knappast anses vara ett kränkande samband... såvida det inte är en genuin scania-hatar i en scania möjligen. ;)

Det var ett tag sedan "Scaniadödar´n" slutade köra buss, iofs körde han i Hornsberg. Usch, vad gammal jag känner mig när jag droppar öknamn från tiden då många av er yngre inte var uppe på benen ens. Jag har ju alltid varit yngst.. :'( :'(

LinusA

Varfor ar det sa manga som kor utan halvljus nufortiden? Tycker det okat markant, bade bland bilister och bussforare det senaste aret. Bland bussforare tittar man val kanske inte efter sa noga nar man tar over en buss ute pa linjen, sa det ar ju lite forstaeligt. Och ingen fattar nar man blinkar med helljuset for att uppmarksamma dem pa det heller....

Snugg bild iaf!

Peter Elmheden

Var sitter du och skriver någonstans? Inte ens "y" i alfabetet  ???

LinusA