Dagens bilder – för mycket Nacka/Värmdö?

Startat av Peter Erret, 09 maj 2011, 19:01:46 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Peter Erret

Två av de bussar jag inte jag många kort av:  :(

"Tittut" jag vill också visa mig, men bara lite.  :)

Henrik Palmqvist

Trevligt ! . Kan undra vad det är för lirare som kör 4745? Ser bekant ut....

/ Henrik

Fredde

Bussmicke

Citat från: Fredde_J skrivet 09 maj 2011, 19:16:29 PM
Det blir aldrig för mycket Na/V 8)

både ja och nej. Verkar lite fixerat vid det området vad gäller kommande grejer.. ;)
Men bilder är alltid kul att se så sluta inte Peter.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

jocke

Jag har sagt det tusen gånger och säger de igen. Nacka värmdö måste vara de området som har mest häftiga platser. Skulle vilja köra där helt klart.
Jag förändrar era liv med detta inlägg

Bussmicke

Vad är det för fel på Södertörn och Roslagen då?
Allt beror förstås på vilken relation man har till området.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

jocke

Citat från: Bussmicke skrivet 10 maj 2011, 00:56:20 AM
Vad är det för fel på Södertörn och Roslagen då?
Allt beror förstås på vilken relation man har till området.

Roslagen har jag förvisso sett många häftiga bilder från med. Men N/V är väl representerat här och man har sett så många grymma bilder. Jag gillar vatten ska tilläggas. Av de bilder jag har sett så har jag iaf bildat mig den uppfattningen. Aldrig varit ute i N/V mer än i orminge centrum o de räknas knappt tycker jag :-P Jo en gång 5min stopp i Vikingshill med.
Jag förändrar era liv med detta inlägg

Frippe Fribas

När det gäller bryggbackning blir det lite mindre att välja på i Roslagen, men Grisslan går ju samt att vi har en del både aktiva och numera nedlagda bryggor som trafikeras på bl a Björkö, Rådmansö, Ljusterö och Lagnö.
Södertörn har ju sin charm så det beror som tidigare skribenter skrivit mycket på vilket område man relaterar till.
Till Peter vill jag bara säga att jag hoppas att du fortsätter lägga ut bilder från "ditt" område, de brukar hålla hög klass och en del intressanta vinklar.
//Fredrik