Åsele - Vojmån - Storuman...(Bilder)

Startat av Patrik, 08 maj 2011, 17:37:34 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Patrik

Klicka på bilderna för att göra dom större!

Om bilderna inte syns, gå in här först: http://phbuss.1g.fi
Sen tillbaka till Bussnack och uppdatera sidan

www.phbuss.se - Bussbilder från hela Sverige

Carl Eric

Citat från: Patrik skrivet 08 maj 2011, 17:37:34 PM

Tyckte väl att bakänden kändes lite bekant... Så det är där den rullar nuförtiden, trodde att den var kvar i Botkyrka? Någon som vet datum för flytten?
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Ersa

Citat från: calken skrivet 08 maj 2011, 18:34:03 PM
Tyckte väl att bakänden kändes lite bekant... Så det är där den rullar nuförtiden, trodde att den var kvar i Botkyrka? Någon som vet datum för flytten?

På papperet överfördes den till trafikområde Umeå på luciadagen, den 13 december 2010.
Den kom väl som ersättning för något äldre som blev krockat? Någon som minns närmare?

Norrlanders

Dikanäs bussen har jag för mig har varit en nere i Nyköping hos Bussutrustningar och blivit ombyggd till lastrums buss du har inga mer bilder på den

Jan

Citat från: Ersa skrivet 08 maj 2011, 21:53:03 PM
På papperet överfördes den till trafikområde Umeå på luciadagen, den 13 december 2010.
Den kom väl som ersättning för något äldre som blev krockat? Någon som minns närmare?

4512 försvann då.
I branschen i 40 år

j-a

Var det inte 4512 som brakade in i bakändan på en Hellmarkare i närheten av Tärnaby?