Nytvättad och nya fälgar!

Startat av Peter C, 03 maj 2011, 17:20:44 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Danne B.

Citat från: Nico skrivet 07 maj 2011, 14:22:30 PM
Tja, du behöver inte bli upprörd för det. Hade du bara direkt utvecklat det hela redan från början så hade hela denna nästan metadiskussionsliknande frågeställning aldrig uppstått. Sen så är detta ett allmänt diskussionsforum och även om du vänder dig till en viss person så får du nog vara beredd på att andra kan ha andra infallsvinklar på saker. Slutligen, bara för att jag inte äger en V70 för stunden så är jag alltså exkluderad från att delta, men om jag skaffar en igen så är det OK... eller?!

Upprörd? Nej? Däremot kanske brist på smileys! :) Som du skriver så är det väl en helt vanlig diskussion och jag försökte helt enkelt presentera rättelser till dom felaktigheter du skrev!

Och självklart får alla delta i diskussionen, jag har inte skrivit nå´t annat!?

Jag tycker nog för övrigt att jag försökte utveckla det alldeles tillräckligt från början! I mitt andra inlägg i tråden skrev jag faktiskt exakt hur man går tillväga för att byta ut rails mot lister och vad som behövdes för detta! Det var då du började skriva om att begagnade lister är i dåligt skick, om färgnyanser, om att lister var dyra, om att du behövde dina rails på din bil osv osv! Och det var då jag tyckte att det blev lite knasigt alltihop... :)

Men jag tycker vi lägger ner det här nu! Innan nå´n faktiskt blir upprörd på riktigt! :) Och om nå´n mot förmodan undrar över hur man byter ut sina rails mot lister på en Volvo så kan ni ju skicka ett PM eller nå´t! ;)

Ha en bra dag! :)

//Danne