Huvudmeny

Forumets nya delar

Startat av Jacob, 25 april 2011, 16:09:42 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jacob

Hejsan, nu när forumet fått sig en uppdelning så är jag smått irriterad på gruppindelningen. Jag har förut dolt Lastbil och Vägforum, men nu kan jag inte dölja de längre, utan måste dölja alla i Övrigt.  Kan man inte splitta grupperna så att alla tavlor är enskilda, alternativt så att man kan dölja "undertavlorna" i varje grupp. Tycker gruppindelningen inte var någon succé direkt....

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

jocke

Här håller jag med dig faktiskt :)

Iaf borde Ordet är fritt ligga ensamt.
Jag förändrar era liv med detta inlägg

Jacob

Tycker man ska göra såhär:

*SvOF-forumet

*Bussnack

*Busstrafik

*Busshistoriska forum
-15-30 år
-30+ år

*Lastbilsforum

*Vägforum

*Vägfordonsmodeller

*Ordet är fritt

Då kan man dölja bäst man vill, samtidigt som forumet ser snyggare ut. Tror inte att så många vill dölja bara en del av det busshistoriska. Som sagt, grupperna är enligt min åsikt en riktig flopp.

//Jacob

Peppen

Hur grupperna ligger spelar väl väldigt liten roll? De allra flesta använder nog ändå bara länkarna längst upp, dvs "Visa olästa inlägg" och "Visa nya svar".
De fyra forum som ligger under Övrigt är ju just övriga forum som inte har något med busstrafik att göra.

Danne B.

Varför dölja? Är väl bara att låta bli och klicka om man inte vill läsa i ett visst forum?

Eller missar jag nå´t?

//Danne

Jacob

Personligen använder jag inte funktionen visa svar på dina inlägg, och jag tycker det är skönt att dölja det man inte är intresserad av :)

//Jacob

Nico

Tja, man kan inte göra alla nöjda utan någon eller några kommer alltid att ha något emot vissa förändringar.

Sen är det kanske lite som en ny frisyr, dvs. man får ge sig några dagar tills man vant sig vid det hela.  ;)
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

Bussmicke

Citat från: Jacob A skrivet 25 april 2011, 16:09:42 PM
Hejsan, nu när forumet fått sig en uppdelning så är jag smått irriterad på gruppindelningen. Jag har förut dolt Lastbil och Vägforum, men nu kan jag inte dölja de längre, utan måste dölja alla i Övrigt.  Kan man inte splitta grupperna så att alla tavlor är enskilda, alternativt så att man kan dölja "undertavlorna" i varje grupp. Tycker gruppindelningen inte var någon succé direkt....

//Jacob

Jag vill också dölja väg o lastbil  för att de inte inte intresserar mig
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.