Svensk Busshistoria 2 fyller 1 år med lansering av SBH Mobile

Startat av MrRep, 16 april 2011, 10:25:36 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MrRep

SBH 2.0 fyller 1 år och detta firar vi med att lansera en helt ny mobilapp anpassad för android telefoner. Den nya appen har utvecklats från och till sedan augusti 2010 även har ett helt nytt bakomliggande system tillverkats för att kommunicera med appen. Under året som gått med nya SBH så har vår changelog med ändringar, justeringar och förbättringar som vi löpande under tiden lanserat på sidan växt till att bli över 45 sidor.

Ni användare har under året besökt oss vid drygt 100 000 tillfällen och skrivit in över 1,7 miljoner sökord på sidan som resulterat i över 750 000 fordonsvisingar. Användarinsatsen och också varit enorm, ungefär 400 kompletteringar till fordon har inkommit per månad för oss att behandla! I genomsnitt under hela förra året gjordes 1,7 sidvisningar per minut!

Tack till alla som bidragit till att hålla glöden upp för att fortsätta utveckla SBH!

Hämta appen redan idag!
http://www.svenskbusshistoria.se/asp/about/android/

KG

Häftigt! Svensk busshistoria är riktigt bra. Kul att kolla upp gamla vagnar man körde förr i tiden.  :)

Bussmicke

Jag väntar på en app till Iphone så jag kan ha glädje av detta ;)
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Peppen

Kanonbra! Ett perfekt hjälpmedel när man är ute på språng och vill kolla upp något intressant objekt!  :D