Cityterminalen idag del. 1

Startat av Carl Eric, 08 april 2011, 21:27:41 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Carl Eric

God kväll!

Efter att ha kännt ett extremt sug i avtryckarfingret i flera dagar så chansade jag (det var regn utlovat) och tog med mig kameran till skolan. Det visade sig vara ett lyckokast! För efter att Nationella proven i Engelska var avklarat så åkte jag till Cityterminalen där jag spenderade en timme i solskenet där jag fick riktigt många fina bilder! 4 delar räknar jag med att det blir, men vem vet egentligen...

Håll till godo!

Vi inleder med Swebus 6773 som precis har ankommit efter en sväng på 867.

Solstabuss, varifrån den kom eller skulle vet jag inte...

Ceris Resor 38

Sedan så sprang jag på en buss som kommer att göra en viss skåning avungsjuk! ;) Swebus 7019

Följande buss är reggad på Nettbuss Express i Borås, och det är som ni ser en Bus4you. Observera märkningen: nettbus Bus4You på sidan.

Sedan två bilder på Bergkvarabuss 009 som med sin släpvagn skulle hela vägen ner till Serbien. Just nu så borde denna buss befinna sig någonstans mellan Linköping och Jönköping.

Westin Buss

People Travel Group FAC 0505, visst är detta deras konferensbuss?

Ellénius Buss får avsluta del 1.

MVH Calken
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Tonniiie

Tack för svepet  ;D

Avensjuk? Nej. Snarare glad att få se snyggingen igen :)