Helgetema: En norsk med svenske tendenser i fin natur

Startat av Bergenga, 22 september 2007, 21:18:06 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bergenga

Ole Ivars er nok det største norske dansebandet, som er den norske betegnelsen på det som er typisk "svensktoppar" (Vikingarna, etc.).
Ikke musikken jeg frivillig skrur opp på mitt 3-veis stereoanlegg med doble 10" høyttalere, men fin buss har de.  ;D

Og så en liten quiz både til norske og svenske og alle andre: Hva stod jeg på da jeg tok bildet?

UA 24111 på Kviteseidbrui, 07.07.07.
Mvh.
Øyvind Berg

Ulf Fernestad

Citat från: Øyvind Berg skrivet 22 september 2007, 21:18:06 PM
Ole Ivars er nok det største norske dansebandet, som er den norske betegnelsen på det som er typisk "svensktoppar" (Vikingarna, etc.).
Ikke musikken jeg frivillig skrur opp på mitt 3-veis stereoanlegg med doble 10" høyttalere, men fin buss har de.  ;D

Og så en liten quiz både til norske og svenske og alle andre: Hva stod jeg på da jeg tok bildet?

UA 24111 på Kviteseidbrui, 07.07.07.
Norsk mark och importerade skor  ;) mvh Fernestad

Bergenga

Citat från: Ulf Fernestad skrivet 22 september 2007, 21:22:50 PM
Norsk mark och importerade skor  ;) mvh Fernestad

Det er jo egentlig riktig, men det var ikke helt det jeg mente.  :D

Jeg stod på en spesiell konstruksjon, og det er den jeg ville fram til ...
Mvh.
Øyvind Berg

Ulf Fernestad

Citat från: Øyvind Berg skrivet 22 september 2007, 21:27:06 PM
Det er jo egentlig riktig, men det var ikke helt det jeg mente.  :D

Jeg stod på en spesiell konstruksjon, og det er den jeg ville fram til ...
Du var i telemark så långt är jag med, har det nåt med tungt vatten att göra? och bussen är en möring,
mvh Fernestad

Bergenga

Citat från: Ulf Fernestad skrivet 22 september 2007, 21:39:29 PM
Du var i telemark så långt är jag med, har det nåt med tungt vatten att göra? och bussen är en möring,
mvh Fernestad

Nei, det har ikke noe med tungtvann å gjøre. Det er et annet vassdrag så langt opp.  ;)
Mvh.
Øyvind Berg

Muk

Citat från: Øyvind Berg skrivet 22 september 2007, 21:18:06 PM

Jag har en låt med Ole-Ivars på datorn. Intressant att se deras buss. Trodde inte dom hade något så fint.  :D