SM Bandy 2011 del 1 - Gamla Uppsala Buss

Startat av Jacob, 02 april 2011, 11:11:34 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jacob

Nu börjar bilderna komma fån bandy-sm. I första delen kommer alla GUBbar från dagen. Jag kommer göra som förra året att jag visar lite större bolag (med flera bussar på plats) och sedan sorterar jag efter märke när det bara är "singelbussar" kvar :)

GUB 317

GUB 316

GUB 296

GUB 802 svänger in på Döbelnsgatan

GUB 128, och ja, man ser ut när man sitter inuti ;)

GUB 318

GUB 314

En bil som förstörde bilden på 116.. :(

..men, bättre lycka nästa gång som man säger, här är 116 igen :)

GUB 290

Det var allt för del 1! Mer kommer :)

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

Carl Eric

Äntligen Jacob!! Som jag har längtat! :)
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Mikko

Citat från: Jacob A skrivet 02 april 2011, 11:11:34 AM
GUB 128, och ja, man ser ut när man sitter inuti ;)

Fy fy! Chauffören på bilden kör i fel fil för färd rakt fram i korsningen. Vänster fil är bara för svängande till vänster mot Kåbo.  8)

lil-sis

128 är ledsen i bakrutan men den hålls ihop fint av plasten...

KG

Citat från: Mikko skrivet 02 april 2011, 18:01:22 PM
Fy fy! Chauffören på bilden kör i fel fil för färd rakt fram i korsningen. Vänster fil är bara för svängande till vänster mot Kåbo.  8)

Jag tror det kommer ta många många år innan Uppsalaborna gör rätt, ty de kör alltid på gammal vana.

Björn Ax

Citat från: KG skrivet 03 april 2011, 11:29:08 AM
Jag tror det kommer ta många många år innan Uppsalaborna gör rätt, ty de kör alltid på gammal vana.

Ja man märker verkligen hur många det är som inte ens bryr sig om att titta på skyltarna som finns i trafiken.