Sveriges största företag

Startat av Hans Fredriksson, 26 mars 2011, 16:49:56 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Hans Fredriksson

H&M är till börsvärde Sveriges största företag.
Vilket är deras framgångsrecept? Vad har dom för sortiment?
Torsdagen var min lediga dag och då passade jag på titta in i en butikerna och se vad dom har att erbjuda.
Jag erkänner att jag har aldrig varit inne i en H&M-butik förut och var lite vimelkantig. Visste helt enkelt inte vad det är jag ska titta på:

1896

Ja, det är ju lätt att bli distraherad i sådana butiker....  ;)

mushkot

Jag är förvånad över att de lät dig fota, brukar inte tillåtas i HM-butiker!

Hans Fredriksson

Citat från: Lars Ödlund skrivet 27 mars 2011, 23:34:25 PM
Om jag minns rätt tycker jag mig ha sett henne i ett annat inlägg i fjol :-)

Hon är av en naturlig orsak vanligt förekommande i familjealbumet.

1896

Citat från: Hans Fredriksson skrivet 28 mars 2011, 08:18:41 AM

Misstänkte det.  8)

Carl Eric

Jag vet inte vad det är som lockar i denna tråd men någonting måste det ju uppenbarligen vara eftersom att denna tråd har 1400 visningar, de andra här ligger runt 150...  ::)
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

MartinMartin

Citat från: calken skrivet 28 mars 2011, 20:52:35 PM
Jag vet inte vad det är som lockar i denna tråd men någonting måste det ju uppenbarligen vara eftersom att denna tråd har 1400 visningar, de andra här ligger runt 150...  ::)

Haha, nej det vet inte Jag heller, men när Jag läste ditt inlägg så kom Jag på mig själv med att Jag har tittat
på den här tråden typ 5-6 ggr redan  8)

Tonniiie

Peter C

Citat från: Hans Fredriksson skrivet 28 mars 2011, 08:18:41 AM

Vågade inte svara innan jag fick denna bekräftelsen... Nu vet jag inte vad jag ska svara... ;D

Hans Fredriksson

Nu trodde jag att någon skulle protestera mot rubriken och säga att H&M inte alls är Sveriges största företag utan det är IKEA som är störst.
Inga problem men då måste jag bläddra tillbaka i albumet flera blad och år.
IKEA men jäntan är densamme:

bussfan

Ersa

Citat från: Hans Fredriksson skrivet 03 april 2011, 17:51:19 PM
Nu trodde jag att någon skulle protestera mot rubriken och säga att H&M inte alls är Sveriges största företag utan det är IKEA som är störst.

Inte då! Kanske de flesta numera vet att IKEA sedan många år ägs av en stiftelse i Nederländerna och tack vare detta betalar så lite skatt de bara kan till Sverige. Huruvida det är rätt eller fel tänker jag inte gå in på. Bara att det är som det är, och inte går att förneka. Dock försöker man ju "lura" folk att man fortfarande är ett svenskt företag med den (några år) nya blågula loggan och alla svenska namn på produkterna.