Huvudmeny

Regnig landsbygd

Startat av nimbra, 22 september 2007, 08:56:36 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

nimbra

Det kan vara ödsligt på den svenska landsbygden, hur många av er har passerat den här hållplatsen?

Bussmicke

Trevligt.

Vilken linje och vilket bolag?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

nimbra

Bussmicke

Buss i Väst säger ingenting vem det är som kör.
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

nimbra

Hmm.. Strömstad Tanum buss AB kanske blir bättre :)

Bussmicke

Nu var det bättre.
Kul att några Bohuslackade vagnar är kvar, Uddevalla Omnibus 117 är av samma kulör.
//Bussmicke.

Staffan Sävenfjord

Citat från: Bussmicke skrivet 22 september 2007, 13:53:02 PM
Nu var det bättre.
Kul att några Bohuslackade vagnar är kvar, Uddevalla Omnibus 117 är av samma kulör.

Fast 117 skulle ha varit slopad vid det här laget. Men den rullar kvar och det är troligtvis på grund av branden i Munkedal.
Apropå 117 kan jag inte låta bli att visa den här min mest publicerade bild ännu en gång. Den har varit tre gånger i Bussbranschen och för vilken gång är det den visas här. Den femtioelfte?
Jag bloggar också http://savenfjord.blogspot.com/. Mina bussbilder finns på http://staffansbussbilder.blogspot.se/ (uppdateras så gott som dagligen med nya bilder)

Ersa

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 22 september 2007, 14:54:15 PM
Apropå 117 kan jag inte låta bli att visa den här min mest publicerade bild ännu en gång. Den har varit tre gånger i Bussbranschen och för vilken gång är det den visas här. Den femtioelfte?

Vissa bilder kan inte visas för ofta.