Huvudmeny

Lite N/V-bilder

Startat av Peter Erret, 07 mars 2011, 18:28:21 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Peter Erret

Vi börjar i Gustavsberg, Styrmannen

åker i väg till Tollare i Nacka

för att sedan besöka hpl Edinsvägen övre (troligen första bilden därifrån)

sticker sedan ut mot Värmdö igen för att besöka Sandö brygga

varför inte göra en avstickare till Ramsdalen

och sedan en tur till Eknäs brygga

har man tid så kan man även besöka Mörtvikens brygga

och på hemvägen passa på att besöka Älgö gård

en liten nätt tur på ca 20 mil.

Carl Eric

Bra jobbat! Alltid lika trevligt med bilder här utifrån! :)

Du körde inte runt i en av hållplatsservicebilarna? För i så fall så har jag nog sett dig, vi körde om en sådan vid påfarten från Orminge vid 11:20 tiden... :P
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Peter Erret

Citat från: calken skrivet 07 mars 2011, 19:15:11 PM
Bra jobbat! Alltid lika trevligt med bilder här utifrån! :)

Du körde inte runt i en av hållplatsservicebilarna? För i så fall så har jag nog sett dig, vi körde om en sådan vid påfarten från Orminge vid 11:20 tiden... :P
Nejdå, här får man använda sin gamla "Sorry" och fara kring.  ;D

Camilla

Trevliga bilder.
Har du slutat att köra buss?

Peter Erret

Tack för att du gillar bilsderna. Nej, jag har inte slutat köra buss. Har f.n. en tjänst som "Tvätt-mek" som innebär att jag tar hand om det våra kunder förstör på bussarna och detta tar aldrig slut utan har eskallerat under året. Misstänker att du har noterat detta också på våra hållplatser. Om du vill veta mera så mejla mig.

Camilla

Citat från: Peter Erret skrivet 08 mars 2011, 17:56:27 PM
Tack för att du gillar bilsderna. Nej, jag har inte slutat köra buss. Har f.n. en tjänst som "Tvätt-mek" som innebär att jag tar hand om det våra kunder förstör på bussarna och detta tar aldrig slut utan har eskallerat under året. Misstänker att du har noterat detta också på våra hållplatser. Om du vill veta mera så mejla mig.

Jag har alltid gillat dina bilder från Nacka och Vämdö efter som jag bor på Värmdö.
Jag undrade efter som du inte visar bilder från dina egna körningar längre.
Jag har sett bider på din hemmsida hur det kan se ut i bussarna och det är ju skrämade hur folk förstör i bussarna och jag har även sett hur en del hållplatser ser ut och det är ju lika tragisk det också och man blir ju så arg när man ser denna meningslösa förstörelse.     

jocke

mmm länge sen man fick lite erretbilder. Var fan på tiden.

Man blir alltid sugen på N/V när man ser dina bilder.
Jag förändrar era liv med detta inlägg