Huvudmeny

Kelois Odensbacken

Startat av Christer K, 04 mars 2011, 06:02:25 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Christer K

Här är två bussar som inte rör på sig mycket, den ena fungerar som lager lokal

Fd 3185

Den andra står uppställd på rampen, brevid den gröna som körs som skolbuss

3572 och den gröna 6370 som för övrigt hade fått nya och nylackade sidoluckor i grönt.

/ Christer K
Började med buss april 1976 Örebro Trafik AB, AB Omnibus, Göteborgs Spårvägar, Linjebuss, Swebus Express, Swebus, ETT Trafik AB, Närkebuss, Flexima (körde åt Eurolines),Ragn-Sells AB. Bus4you mars 2020.

1896

Vad trevligt, är Odensbacken ett eget trafikområde, eller hur har man löst det ?

Ersa

Citat från: Nicklas Vasa skrivet 04 mars 2011, 08:40:44 AM
Vad trevligt, är Odensbacken ett eget trafikområde, eller hur har man löst det ?

Att döma av Keolis hemsida verkar Odensbacken tillsammans med Strängnäs utgöra "Trafikområde Sörmland".

Källa: http://keolis.se/default.aspx?id=2068&refid=1729

Ted Selander

Citat från: Ersa skrivet 04 mars 2011, 10:53:30 AM
Att döma av Keolis hemsida verkar Odensbacken tillsammans med Strängnäs utgöra "Trafikområde Sörmland".

Källa: http://keolis.se/default.aspx?id=2068&refid=1729

Jag hade föreslagit trafikområde TED, med länsbokstäverna som alibi, och med kommande trafik i Finspån/Norrköping i åtanke. Man kan inte få allt. Storsörmland var mitt näst bästa...
;)

Magnus

Om det är någon som är intresserad så såg jag att Keolis i Odensbacken söker förare just nu.

Ersa

Citat från: Ted S skrivet 04 mars 2011, 14:10:04 PM
Jag hade föreslagit trafikområde TED, med länsbokstäverna som alibi, och med kommande trafik i Finspån/Norrköping i åtanke. Man kan inte få allt. Storsörmland var mitt näst bästa...
;)

Kul! ;D

Ska Östergötland bli ett eget trafikområde framöver? Keolis minsta trafikområde i så fall?

1896

Hur mycket trafik har man i Sörmland ? Har man bara Strängnäs ?

Busster

Finspång kommer tillsvidare att höra till trafikområde Sörmland

Magnus_J

som kommer bli: Östra Sverige