Frihamnen lite från ovan

Startat av Martin Maltkvist, 03 mars 2011, 00:06:01 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Martin Maltkvist

För drygt 3 veckor sedan, närmare bbestämt den 11/2, var körgården fint plogad och genast for jag upp på en snöhög för att kunna ge er en illustration av min och mina kollegors arbetsplats.

Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin

Bussmicke

Trevligt få se bilder därifrån
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Jacob

Citat från: Martin Maltkvist skrivet 03 mars 2011, 00:06:01 AM

På bilden ser det nästan ut som att det är en buss med röd framdel och blå bakdel bakom den blåa omnin. Skulle vara intressant att se om busslink eller nobina ska lacka om en buss från röd till blå, att måla släpet blått och sedan vänta med att måla den röda framdelen så någon fotograf får ta en bild :)

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

Martin Maltkvist

Citat från: Jacob Almgren skrivet 03 mars 2011, 00:30:45 AM
På bilden ser det nästan ut som att det är en buss med röd framdel och blå bakdel bakom den blåa omnin. Skulle vara intressant att se om busslink eller nobina ska lacka om en buss från röd till blå, att måla släpet blått och sedan vänta med att måla den röda framdelen så någon fotograf får ta en bild :)

//Jacob
*Host harkel...*
Vällingby under den gångna onsdagsförmiddagen

(Förlåt att det dröjde men jag är normalt ingen manipulativ person :D ;D 8))
Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin