Huvudmeny

En tur med vagn 074

Startat av reseguiden86, 26 februari 2011, 19:18:27 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

reseguiden86

Åkte idag runt för skojs skull med vagn 074 på 1:an mellan Sjöbo och Hässleholmen, hörde en hel del suckar angående segheten i vissa backar och till viss del även ryckandet. Men för min egen del så trivs jag. tillbringade nästan 3 timmar här om dagen fram och tillbaka, då i 072..

Carl Eric

Du kan inte länka till sidan där du ser bilden, utan du måste skriva in bildens adress. I Internet så högerklickar du och väljer Egenskaper. I Mozilla och Chorme så räcker det att högerklicka och välja: "kopiera bildadress"
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Ersa

Citat från: calken skrivet 26 februari 2011, 20:26:09 PM
I Internet så högerklickar du och väljer Egenskaper. I Mozilla och Chorme så räcker det att högerklicka och välja: "kopiera bildadress"

Vill helst inte märka ord, då det är fult, men för tydlighetens skull:
Microsoft webläsare Internet Explorer är det du syftar på först. Inte hela Internet i sig.
Mozilla är företaget som bl.a tagit fram webläsaren Firefox.

I övrigt var det en bra förklaring. :)

Carl Eric

Citat från: Ersa skrivet 26 februari 2011, 20:35:08 PM
Vill helst inte märka ord, då det är fult, men för tydlighetens skull:
Microsoft webläsare Internet Explorer är det du syftar på först. Inte hela Internet i sig.
Mozilla är företaget som bl.a tagit fram webläsaren Firefox.

I övrigt var det en bra förklaring. :)

Ja jag kände själv att det gick lite fort där... Men man vill ju se så mycket som möjligt av melodifestivalen! ;)
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!