Huvudmeny

En tur med vagn 074

Startat av reseguiden86, 26 februari 2011, 19:18:27 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

reseguiden86

Åkte idag runt för skojs skull med vagn 074 på 1:an mellan Sjöbo och Hässleholmen, hörde en hel del suckar angående segheten i vissa backar och till viss del även ryckandet. Men för min egen del så trivs jag. tillbringade nästan 3 timmar här om dagen fram och tillbaka, då i 072..

Carl Eric

Du kan inte länka till sidan där du ser bilden, utan du måste skriva in bildens adress. I Internet så högerklickar du och väljer Egenskaper. I Mozilla och Chorme så räcker det att högerklicka och välja: "kopiera bildadress"
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Ersa

Citat från: calken skrivet 26 februari 2011, 20:26:09 PM
I Internet så högerklickar du och väljer Egenskaper. I Mozilla och Chorme så räcker det att högerklicka och välja: "kopiera bildadress"

Vill helst inte märka ord, då det är fult, men för tydlighetens skull:
Microsoft webläsare Internet Explorer är det du syftar på först. Inte hela Internet i sig.
Mozilla är företaget som bl.a tagit fram webläsaren Firefox.

I övrigt var det en bra förklaring. :)

Carl Eric

Citat från: Ersa skrivet 26 februari 2011, 20:35:08 PM
Vill helst inte märka ord, då det är fult, men för tydlighetens skull:
Microsoft webläsare Internet Explorer är det du syftar på först. Inte hela Internet i sig.
Mozilla är företaget som bl.a tagit fram webläsaren Firefox.

I övrigt var det en bra förklaring. :)

Ja jag kände själv att det gick lite fort där... Men man vill ju se så mycket som möjligt av melodifestivalen! ;)
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

reseguiden86

Hoppas det fungerar bättre nu med bilderna... Gör mitt mästa men mina webbläsare krånglar med mig.

Kanske inte så många bilder heller, men alltid något...

bussfan

M

Kan ju vara bra om du skriver var någonstans oxå. jag kan se att det ät Borås men kanske inte alla.

reseguiden86

Uppe vid Brämhults Idrottsplats är det som bilderna är tagna, vid Hässleholmen..