Med Bergkvara/Traveller, Sydfrankrig - Danmark

Startat av larsbudtz.dk, 20 februari 2011, 00:18:04 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

larsbudtz.dk

Nogen her i forum'et må vide, hvor lang tid Bergkvara er om at køre en S431DT med anhænger, fra Les Arcs til Danmark? Min lillesøster skulle have været kørt derfra i morges, i en en singledecker, men Bergkvara har først hentet hendes Gymnasieklasse her til aften klokken 23:30, og i en  dobbeltdækker med anhænger..! Så vil jeg, min mor og far gerne høre om nogen her har erfaring om hvor lang tid Bergkvara er om at køre Les Arcs - Danmark, i en S431DT med anhænger. Pleeease hjælp!  ;)

Mittlinje

Kontakta Ecart, de bör ju ha koll på det eftersom de bokat bussarna.

larsbudtz.dk

Ecart ved ingenting... Kun hvor lang tid rejsen burde tage. Og i teorien bør der jo være væsentlig forskel i rejsetid på den planlagte tur med en almindelig turistbus, og en dobbeltdækker med anhænger... Og nu skal de tilsyneladende via Jylland først, så jeg kan godt se, at nu er der heller ingen her, der kan give en idé om tiden... (udover nogenlunde, ift. Danmark generelt)  :P

Mittlinje

Märkligt - Ecart är ju den som står som arrangör och då har man skyldighet i samråd att planera enlig kör- och vilotidslagen. Så de borde ha dessa uppgifter någonstans. Skall dessutom bussen nu gå via Jylland så bör de ju ha kontakt med den och därigenom få ungefärliga uppgifter. Är ju säkert fler än du som vill ha besked på när bussen anländer.

larsbudtz.dk

Planlagt var:
3 X Singledecker m. bagage under gulvet > Elever til Rødovre(København)
1 X Singledecker m. bagage under gulvet > 50% Elever til Rødovre(København) 50% elever til Virum(København)
1 X Singledecker m. bagage under gulvet > 50% Elever til Viby J(Jylland) 50% elever til Herning(Jylland)

Fakta:
Kun 3 busser kom til tiden, om morgenen.

23:30 ankommer 1 dobbeltdækker, der næsten kan indeholde de resterende elever som burde være kørt i 2 forskellige busser, 1 til København, og 1 til Jylland. Men alle kan dog ikke være der, så ikke engang 23:30 er alle kommet med. Jeg ved ikke hvad der skete efter 23:30, min lillesøster kom med 23:30, så det er hvad jeg bekymrer mig om.

Altså, 23:30 kører den propfyldte dobbeltdækker fra Les Arcs...

Klokken 12:00 idag, er de 300 km syd for Hamborg, og de skal liige omvejen via Jylland først, fordi Bergkvara gider jo ikke køre København - Jylland - København - Sverige..  :P

De skulle have været hjemme idag mellem 15:00-16:00...