Huvudmeny

Visa upp era Datorer..

Startat av hisen12, 14 februari 2011, 20:19:25 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ingwar Åfeldt

Min datorhörna ser ut som nedan.

Två Macar, tre skrivare (färglaser, bläck och en sublimeringsskrivare), en flatbäddscanner och en filmscanner, trådlöst nätverk för min laptop.

Tillbringar alldeles för mycket tid här.

M v h
Ingwar

Möllers

Hur kan man staffa gumme till  Samsung GalaxyS I9000 efter som du har det sog jag, skulle vilja själv ha på min den är lite hal hålla i ibland.

M

Citat från: Johan B skrivet 20 februari 2011, 10:50:43 AM
Samma här. Den bästa dator jag ägt. Ett år nu utan minsta strul ;D
Skriver detta på en Dell Inspiron 1150 som är ca 8 år gammal som aldrig har strulat.

M

Citat från: Leif D skrivet 05 mars 2011, 13:28:25 PM
Eftersom jag pysslat med datorer rätt länge, över 15 år nu, så har de med tiden blitt en hel dej grejer...

/Leif D

Du har bra smak var det gäller datorer. Asus är kung har en EePC 10" som leksak och min nästa "riktiga" laptop blir oxå en Asus. Byggde min första PC 1994 , en 386:a på 40 Mhz så vi har väl grejjat med detta ungefär lika länge. Innan PCn var det en Sinclair Spectrum, Commodore 128 och en Amiga

Nästa nalle blir en Samsung eller en HTC. Ifåne sällan!

Rickbox

Jag har en bärbar ASUS X52JR inköpt 2010, och en hembyggd stationär med ASUS-moderkort från 2003, inköpt 2011 som server/backupdator med 2TB hårddisk. Laddar upp egna bilder på dessa när jag har en fungerande kamera, tills vidare får ni hålla till godo med andra bilder.

http://alatest.se/popup/pic_gallery/105725742/ - min bärbara dator.

Leif D

Citat från: Mattias Möller. skrivet 13 mars 2011, 04:44:29 AM
Hur kan man staffa gumme till  Samsung GalaxyS I9000 efter som du har det sog jag, skulle vilja själv ha på min den är lite hal hålla i ibland.

Du kan köpa skalen jag har, eller andra här MyTrendyPhone.se

Annars har jag två siliconskydd till övers, skicka din postadress till mej i mail eller PM, så skickar jag dej gärna ett.  /Leif
;-)

Möllers