regler hållplatser kristinehamn finns sådana????

Startat av bussfan, 12 februari 2011, 11:33:12 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

bussfan

hej undrar om det finns reglerhållplatser i kristinehamn med omnejd???

Stefan P

Hej 

Jag kan bara komma på tre stycken, järnvägsstn, ändhållplats och möligen i centrum.

mvh Stefan P

bussfan

Citat från: Stefan P skrivet 12 februari 2011, 11:39:47 AM
Hej 

Jag kan bara komma på tre stycken, järnvägsstn, ändhållplats och möligen i centrum.

mvh Stefan P

i centrum hur menar du nu vart i centrum menar du???

Stefan P

Hej

Om jag nu kommer ihåg rätt så måste det finnas en hpl. i centrum där man väntar in tiden innnan får fortsätta till andra sidan stan, vet däremot inte vad hpl. heter förrän jag får tag på en turlista.

mvh Stefan P

Gabi94

Hej!

I Södertälje Cenrtum har dom så här att dom väntar i tiden i hållplatsen t.ex man är där kl 20.55 och avgångs tiden är kl 21.01, då väntar dom i tills dom ska köra.

bussfan

Citat från: Stefan P skrivet 12 februari 2011, 11:59:38 AM
Hej

Om jag nu kommer ihåg rätt så måste det finnas en hpl. i centrum där man väntar in tiden innnan får fortsätta till andra sidan stan, vet däremot inte vad hpl. heter förrän jag får tag på en turlista.

mvh Stefan P

nu finns det en vid södra torget och ejes kondktori den sist nämnda e för dessa linjer som går ut "502,503,504,505 och de jag skrev är länslinjer". "63,64,65,och dessa jag skrev är citylinjer" hoppas ni kan tyda detta

jocke

Citat från: Gabriel 94 skrivet 12 februari 2011, 12:08:21 PM
Hej!

I Södertälje Cenrtum har dom så här att dom väntar i tiden i hållplatsen t.ex man är där kl 20.55 och avgångs tiden är kl 21.01, då väntar dom i tills dom ska köra.

Ligger nära kristinehamn har ja hört
Jag förändrar era liv med detta inlägg

virtual1

Citat från: Gabriel 94 skrivet 12 februari 2011, 12:08:21 PM
Hej!

Kristinetälje? =)

bussfan

bussfan

bjorkaan

De flesta linjer passerar ejes konditori. Om du vill se 500(Karlstad-Karlskoga) så passar stationen bäst.

Mustman

Stefan P

Hej

Vi tar det här från början igen linjerna som börjar 60 har reglerhpl. jvstn, ändhållplats och Södra torget.

Linjer som börjar på 500 har regler hpl. Jvstn och ändhpl.

Hoppas att alla förstår?

mvh Stefan P