dagen kan beskrivas med ett ord kaos (slbussar bilder)

Startat av the0fiskis, 11 februari 2011, 16:56:26 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

the0fiskis

först åkte jag till skolan som jag brukar åka med buss men det sket sig, (fiskätra-skuru) men idag var jag tvungen att först ta tåget sen gå (i snö storm  ) sen fick jag ett sms fårn en lärare: "På grund av snöovädret rekommenderar vi att eleverna stannar hemma idag. Då bussarna är inställda i hela Stockholm har många, både elever och lärare, svårt att ta sig till skolan." jippi och åkte hem och tänkte gå ut och fota jag och tog på mig kläder och skulle åka ut och fota och när jag kom fram till slussen innser jag att jag har glömt minerskoret hema  
sen åkte jag hem och åt lucnh och sen drog jag ut igen (med minsekort  )
och här är bilderna hoppas om gillas
börjar i slussen där även en annan bussfotograf en liten stund(kanske någon busssnackare?)

endast 471, 474 som är i trafik

0059 nobina

0062, 6859 nobina

6859 nobina

0068 nobina
sen rörde jag mig upp och förstod att trafiken inte hade komitgång här

5094, 5116  busslink

7448 buslink tid: 1337  ;D
deta var alla sl bussar jag tog bilder på snart kommer en del med turistbussar/swebus
kommentarer mottages med stor glädje

Andreas91

Trevligt! Jag befann mig också vid Slussen en stund, men då var jag endast uppe i höjd med trafikkarusellen och på bron precis ovanför bussterminalsmynningen. Mina bilder är inte uppe än, men dom är på g.  ;) 7448 var för övrigt på 3:an när jag fann den.  :)

the0fiskis

det borde ha varit efter 14:44 för då stog bussen fortfarande kvar på samma ställe  ::)