Nytt svep försök, Swebus, Nobina och Connex/Veolia

Startat av Gabi94, 03 februari 2011, 20:26:56 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Gabi94

Hej, jag tänkte göra ett nytt försök från eran tips, jag hoppas det duger.

Det första jag börjar med:
Connex/Veolia 4956

Swebus 7009

Nobina 0137, reg nr CFL 877, Södertälje värkar ha fått en ny ledvagn, finns det fler än bara dom 0137 som nya ledvagnar?

Nobina 7223

Och Nobina 5669

Jag hoppas det gick bra den här gången.

Tonniiie

Bättre :)

Undvik mobilkamera i mörker bara.

F*n va ni gör mig glada med OmniExpressar idag  ;D

blir ju överlycklig ;D

Jacob

Tydligen din dag idag Tonnie ;) Mycket bättre Gabriel! fortsätt öva :D

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

Gabi94

Tack Jacob och Tonniie, jag tänkte på dig när jag såg den, så jag tänkte jag gör ett försök till och varsågod  ;D ;D ;D

Carl Eric

Citat från: Gabriel 94 skrivet 03 februari 2011, 20:42:01 PM
Tack Jacob och Tonniie, jag tänkte på dig när jag såg den, så jag tänkte jag gör ett försök till och varsågod  ;D ;D ;D

Då kommer jag också men en kommentar, för att göra det komplett!  ;)

Mycket, mycket bättre! Några av dem var till och med riktigt bra för att vara mobilbilder! Däremot så fungerar som sagt inte mörkerfoto med mobilen, och Connex finns inte längre!  ;)

Men fortsätt kämpa!  :)
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Gabi94

De ska jag, det kanske blir 18xx tur och 00xx. Samt Botkyrkas 00xx.

Jag trodde att jag skulle förstöra mer, men det var också en liten kamera på 3.2 megapixel

Walter

En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Gabi94

Jaha, nu finns den på 0137. Har dom lackat om den?

Andreas91

Håller verkligen med om att du verkligen fick till det flera gånger i detta svep, Gabriel!  :) 4956 (som jag var övertygad om befann sig i busshimlen eller ev. en annan del av världen) fick bli min favorit. Måste säga att den såg hyfsat fräsch ut för att vara 13 ½ år gammal, om man jämför med annat som kom ett antal år senare... ehm...  ::) Jag är övertygad om att jag kommer att känna en stor sorg i hjärtat när dessa försvinner - denna, även i stombussblå SL-lack, påminner ju också om en numera gången tid.

Gabi94

Jag tror den blåa bussen fin nog i busmarket i Huddinge, jag såg den tomma förbi rondellen från E4 mot 226 vid Fittja.

yngrot

Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Gabi94

Citat från: Andreas91 skrivet 04 februari 2011, 12:16:27 PM
Håller verkligen med om att du verkligen fick till det flera gånger i detta svep, Gabriel!  :) 4956 (som jag var övertygad om befann sig i busshimlen eller ev. en annan del av världen) fick bli min favorit. Måste säga att den såg hyfsat fräsch ut för att vara 13 ½ år gammal, om man jämför med annat som kom ett antal år senare... ehm...  ::) Jag är övertygad om att jag kommer att känna en stor sorg i hjärtat när dessa försvinner - denna, även i stombussblå SL-lack, påminner ju också om en numera gången tid.

Tror mig inuti bussen var stolarnas huvudkudde var lite trasig eller hur man ska säga.