Norrköping i helgen som var, del 1

Startat av Peter Erret, 03 februari 2011, 20:03:38 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Peter Erret

Buss med problem: :(

"Våra bussar går aldrig sönder":

:-X

Tonniiie

Peter du räddade min tråkiga dag  ;D ;D ;D TACK!!!!!!!

Jacob

Du har lyckats bra med Omniexpresser från Swebus :) tänkte precis skriva att en viss skåning skulle bli glad men som ni ser så har han redan uttryckt sin glädje ;)

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

Peter Erret

Alltid kul att glädja några med de bilder man tar.  ;D

Gabi94

Swebus 7009 var i Södertälje Centrum idag, och jag vet att det inte handlar om de, men ville bara säga de.

Carl Eric

Citat från: Gabriel 94 skrivet 03 februari 2011, 20:30:16 PM
Swebus 7009 var i Södertälje Centrum idag, och jag vet att det inte handlar om de, men ville bara säga de.

Var med möjligtvis vid 08:40, 11:20 eller 14:35? Vid dessa tider så går det en södergående 830 via Södertälje...

14:30 eller 18:40 går de norrgående...
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Gabi94

Nej nej, den var inte i trafik, de stog riksmöte i en lapp bakom fram rutan.

Tonniiie

Citat från: Peter Erret skrivet 03 februari 2011, 20:17:34 PM
Alltid kul att glädja några med de bilder man tar.  ;D

Kan du inte vara jättesnäll och skicka över 7019 bilden högupplöst till mig :)

Carl Eric

Citat från: Gabriel 94 skrivet 03 februari 2011, 20:38:24 PM
Nej nej, den var inte i trafik, de stog riksmöte i en lapp bakom fram rutan.

Ja, jag såg bilden i ditt bildsvep, och då var den helt enkelt på beställningstur, sådant förekommer! :)
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Tonniiie

Citat från: calken skrivet 03 februari 2011, 20:41:16 PM
Ja, jag såg bilden i ditt bildsvep, och då var den helt enkelt på beställningstur, sådant förekommer! :)

+ att 830 stannar endast i Södertälje syd och inte Stadshus, i så fall skulle det ha varit en 801a men har hittills inte sett någon Omni på 801.