Huvudmeny

Öresundståg.

Startat av Möllers, 29 december 2010, 17:26:34 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

Idag fick jag chansen åka med nya pågatåget för första gången :)

Uploaded with ImageShack.us

fontheking5

Ja dom är fina dom nya , men jag tyckte sätena var hårda i dom . Fin bild på öresundståget

Möllers

Kan hålla med om att sätena var hårda skönare åka med öresundståget fördrar dom  :)

Tonniiie

Citat från: Mattias Möller. skrivet 29 december 2010, 18:57:12 PM
Kan hålla med om att sätena var hårda skönare åka med öresundståget fördrar dom  :)

X31= Ful gummimask ;D

New_options

Ska man vara petig så är inte tåget på bilden ett nytt pågatag utan ett halvgammalt Öresundståg. Mången Bleking saknar charmfaktorn och komforten som fanns i de gamla Kustpilarna. Stora bekväma fåtöljer och härlig belysning.

Öresundstågen är nåt helt annat med sin smala och sällsynt obekväma säten och varför denna fullkomligt sterila färgskala som inte blir bättre av trist operationsbelysning i taket

fontheking5

Tycker Öresundstågen är sköna att åka i , tysta och mjuka , men det är min uppfattning . Gillade inte kustpilen , när man skulle stå och vifta för att komma ut i genom dörrarna bland annat . Nej då föredrar jag alltid Öresundstågen

Möllers

Tur vi inte tycker ligga själv tycker jag att pågatåget förstöra i min smak vara i.
Så sant bilden är öresundståget som togs igår.

Jacob

Citat från: Tonniiie skrivet 29 december 2010, 23:15:22 PM
X31= Ful gummimask ;D

hahaha Tonnie ;D tycker de ser ut som nån slags plattnosad mask eller larv :P långt ifrån vackra!

//Jacob

Särskrivning är en dödssynd!